Konsekwentnie prowadzona komunikacja medialna pozwala skutecznie dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów i zwrócić ich uwagę na ofertę. Posiadamy siedmioletnie doświadczenie w pracy dla firm deweloperskich. Zapewnimy wsparcie PR-owe na każdym etapie realizacji inwestycji. Dzięki regularnej komunikacji w prasie i internecie można znacznie zwiększyć zasięg przekazu o ofercie i zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
W ramach komunikacji PR proponujemy:
- Redagowanie tekstów informacyjnych, artykułów tematycznych, wypowiedzi i informacji na stronę internetową
- Dystrybucję materiałów publikacyjnych do mediów
- Dostarczanie do redakcji aktualnych informacji o inwestycji
- Promocję inwestycji w ramach social media (fora, serwisy społecznościowe, blogi)
- Prowadzenie fanpage na Facebooku i platformie Google Plus
- Przygotowywanie i dystrybucję newsletterów
- Monitoring mediów (efektów)
- Opracowywanie strategii komunikacji medialnej - wprowadzanie inwestycji na rynek
- Obsługę wydarzeń specjalnych (dni otwarte, kamień węgielny, otwarcie inwestycji, akcje promocyjne, targi)
- Analizę efektywności wykorzystywanych kanałów marketingowych
- Raporty o rynku i konkurencji
- Prowadzenie biura prasowego
- Bieżące konsultacje i doradztwo strategiczne (w tym w sytuacjach kryzysowych)