04-06-2021

Historyczna zmiana w zarządzie Ronson Development

Historyczna zmiana w zarządzie Ronson Development
Karolina Bronszewska, dotychczasowa szefowa działu marketingu Ronson Development, dołącza do zarządu spółki. Obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu i Innowacji

– Ronson jest czołowym deweloperem na polskim rynku, a o sile naszej firmy w dużej mierze decydują kobiety. Inteligentne, pomysłowe i profesjonalne. Dostrzegamy znaczenie ich reprezentacji w zarządzie firmy, a podjęta decyzja jest dowodem na to, że w Ronson Development nie ma mowy o zjawisku szklanego sufitu – mówi Boaz Haim, Prezes Spółki. – Każdy pracownik ma szansę odgrywać rolę, w której spełni się zawodowo, rozwinie i odniesie sukces. Awans Karoliny jest tego najlepszym przykładem. 

Karolina Bronszewska z rynkiem nieruchomości jest związana od 2004 roku. W 2007 roku dołączyła do zespołu Ronson Development, gdzie dotychczas pełniła obowiązki szefowej działu marketingu i odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie długo i krótko-terminowych strategii komunikacyjnych marki w obszarze online i offline oraz komunikację PR. – Karolina jest profesjonalistką w każdym calu. Odpowiedzialna, lojalna, rzetelna, a do tego niezwykle pracowita i kreatywna. To ona zainicjowała w Ronson szereg zmian i innowacyjnych rozwiązań – od rebrandingu i stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej marki, przez wdrożenie systemu marketing automation (pierwszej na rynku deweloperskim personalizowanej wg preferencji klienta strony internetowej – red.), czy wprowadzenie cyklu Wirtualnych Dni Otwartych w realizowanych inwestycjach, dzięki którym w czasach pandemii mogliśmy pozostać w stałym kontakcie z naszymi klientami – mówi Boaz Haim, Prezes Ronson Development. Jak dodaje – Karolina przez 14 lat pracy dla Ronson Development zadbała o wejście na rynek i komunikację sprzedażową 25 inwestycji mieszkaniowych. Jej wejście do Zarządu stanowi zwieńczenie wielu lat zaangażowanej  i efektywnej pracy. 

Nominacja Karoliny Bronszewskiej na stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Marketingu i Innowacji, jest przełomem w 20-letniej historii firmy, która w tym roku świętuje swój Jubileusz. – Przez 20 lat doskonale poznaliśmy polski rynek nieruchomości. W tym okresie, szczęśliwie, zmieniła się także rola i znaczenie kobiet. Najwyższy czas, aby także w naszej Spółce miały one swoją reprezentację – podkreśla Boaz Haim. 

Ronson